luni, 25 martie 2013 | By: Unknown

Lala Band a isterizat tinerii din Târgu-Jiu


Trupa vedetă din „Pariu cu viaţa” a concertat în weekend-ul ce tocmai s-a încheiat pe scena Casei de Cultură din Târgu-Jiu. Fanii Lala Band au umplut sala şi chiar au cântat la unison, cu artiştii, toate piesele. Adolescenţii veniţi la concert au fost în extaz. „Mie îmi plac toate piesele lor, dar cel mai mult prefer «Am învăţat să lupt». Mă uit şi la filmul «Pariu cu viaţa» şi sunt moartă după ei, sunt extrem de talentaţi”, a spus una dintre adolescentele înfocate ale celei mai iubite trupe muzicale.
Mulţi dintre iubitorii trupei susţin că şi-au cumpărat bilete chiar de la începutul anului chiar dacă acestea au avut preţuri piperate. Fanii au făcut un efort financiar pentru a nu pierde primul concert Lala Band la Târgu-Jiu. Biletele au fost disponibile la două categorii : VIP Package – 150 lei şi categoria de 80 de lei. „Nu aveam cum să-i ratez, pentru că mi-am cumpărat bilet cam din ianuarie. Sunt cei mai tari cântăreţi în momentul de faţă.(…) Îi iubim”, a precizat o altă admiratoare.
Au vizitat poarta Sarutului
Chiar dacă au venit să lucreze, membrii formaţiei de senzaţie au ţinut morţiş să viziteze măcar locurile de referinţă ale oraşului de pe Jiu. „Am reuşit să vedem o mică parte din Târgu-Jiu, mai exact Poarta Sărutului.(…) Ne-am oprit acolo şi am făcut poze. În ceea ce priveşte concertul, ţinem să le mulţumim foarte mult fanilor şi să le spunem că dacă ei nu ar fi existat şi nu ne-ar fi susţinut, noi nu am fi reuşit să devenim cunoscuţi”, au precizat doi dintre membrii Lala Band.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu