In ciuda problemelor cu care s-a confruntat in ultimii ani,
respectiv scadera cotei de piata in raport cu o competitie acerba din
partea Google, Yahoo pare sa fi gasit o solutie excelenta pentru a-si
impulsiona unul dintre serviciile sale de baza: Yahoo Mail.
Compania a anuntat un parteneriat cu serviciul de stocare in cloud
Dropbox, iar colaborarea se traduce pentru detinatorii de conturi de
mail la Yahoo prin posibilitatea de a atasa fisiere mari fara sa isi mai
faca griji fata de enervanta limita de 25MB impusa de companie pana
acum.
Spre deosebire de concurentii Google si Microsoft, care au investit
fiecare in mod direct in preluarea sau crearea unor servicii cloud,
Yahoo a adoptat o strategie care s-ar putea dovedi si mai ieftina si mai
eficienta. Parteneriatul este de fapt materializarea viziunii Marissei
Mayers, actualul CEO al Yahoo (fost executiv la Google), care are
dificila misiune de a repune pe picioare Yahoo.
Aceasta prima miscare semnificativa este foarte inspirata si alaturi
de alte cateva modificari, chiar daca doar de ordin grafic deocamdata
aduse portalului, exista sanse ca Yahoo sa redobandeasca acel statut
diminuat odata cu evolutia galopanta a Google.
Serviciul rezultat din parteneriatul intre Yahoo si Dropbox este deja
functional (si testat de noi), cu precizarea ca momentan este
disponibil in limbile Engleza, Franceza, Spaniola, Germana si Italiana.
De asemenea, clientii Yahoo care nu au conturi Dropbox se pot inregistra
fara probleme pentru obtinerea unuia.
Here you can read news from around Europe.
Acasa
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
!-end>!-local>
Counter
About Me
- Unknown
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu