marți, 5 februarie 2013 | By: Unknown

Bolnava de cancer de 27 de ani ,are nevoie urgent de ajutor !!!!

 
     Viluţa Văduva, de 45 de ani, din comuna Unirea - judeţul Gorj, suferă de o boală nemiloasă: cancer. De mai bine de 26 de ani, de când a fost diagnosticată cu tumoră malignă, Viluţa Văduva supravieţuieşte cu ajutorul tratamentelor naturiste. În ultima perioadă însă nu mai are bani nici pentru acestea. "Cu 350 de lei pensia abia reuşesc să îmi asigur traiul, mâncarea. Când am dureri, mă plimb prin casă şi plâng până îmi trec. Înainte cumpăram de la magazinele cu produse naturiste tratamente care să îmi aline durerile, dar acum nu am mai luat că nu am cu ce", a mărturisit femeia.
    Medicii i-au spus că va trăi doi ani şi deja face 27 de ani de viaţă. Povestea unei bolnave care a învins moartea.
De la varsta de 18 ani am primit primul diagnostic dupa o tuoare mediastinala gigant,1,50kg,operata si facand chimioterapie si cobaltoterapie,diagnosticul a ramas limfom malign nonhodking am urmat un tratament naturist si au trecut 27 de ani ,am si nascut un baiat fenomen rar dupa anii de chimioterapie care este student la medicina are 21 de ani,in anul2000 deci acum 12 ani, am mai facut o tumoare pe artera axilara dreapta ,operata iradiata mi-a prins sanul drept l-am extirpat diagnosticul fiind carcinom mamar stadiul4 b ,am reusit inca o data sa inving cancerul si m-am imbogatit cu 2 diagnostice de cancer acum de 2 ani am o pareza de plex brahial mana dreapta fiind leguma ma zbat pe la toti medicii nu au depistat cauza condamanduma din start la moarte crezand ca s-a activat din nou cancerul sunt vie vorbesc nu am nimic decat paralizia mainii drepte mor cu zile nimenii nu ma ajuta va rog nu imi luati sansa de a trai!

    Cine o poate ajuta pe Viluţa Văduva este rugat să facă donaţii în contul  RO 46BRDE 200 SV 21269922000
     Contact e-mail:  serena332004@yahoo.com
      Contact telefon: 0721137721

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu