joi, 3 ianuarie 2013 | By: Unknown

Noi ,femeile grasute…

“Sunt urata,nu ma iubeste nimeni,nici un barbat nu se uita la mine” aceste cuvinte se gasesc adesea in vocabularul multor femei “plinute”.De ce am vrut sa scriu despre acest subiect?Eu sunt una din acele femei care nu de mult ma subestiman din pricina faptului ca am cateva kilograme in plus.Cred ca stiti cum este sa te duci la shopping si hainele care iti plac sa nu fie pe marimea ta,sa mergi la plaja si sa-ti fie jena sa te dezbraci si de multe ori oamenii rautaciosi sa-ti aminteasca mereu prin comentarii nepoliticoase sau glume de faptul ca esti plinuta.Acum nimic din toate astea nu ma mai deranjeaza pe mine si nici pe voi nu ar trebui sa va mai deranjeze.Dupa ce am nascut baietelul aveam o greutate de 130 kg iar acum cu ajutorul unor diete am 80 kg si pentru ca stiu prin ce treceti as vrea sa va impartasesc si voua ceea ce am facut pentru a slabi. In primul rand pt a-mi ridica moralul de fiecare data cand ma uitam in oglinda mereu imi ziceam:”Sunt frumoasa!Sunt frumoasa!Pot slabi!Pot slabi!” si asa mi-am inceput dietele. Prima dieta : orezul! Am slabit 5kg in 8 zile(pt ca atat am rezistat)mancand numai orez fiert(doarcu putina sare) si am baut apa fiarta calduta.Inafara de orez si apa nu este voie de nimic :nici cafea ,nici fructe….NIMIC. A doua dieta:cruditati! Am slabit 20kg in parcurs de o luna mancand numai fructe si legume crude fara ulei fara sare fara nimic altceva,iar duminica este voie de peste la gratar sau fiert,ai voie o cafea neindulcita dimineata,iar pentru un efect mai bun foloseam si ceaiul verde.Acesta dieta nu are efectul yoyo. A treia si ultima dieta care am folosit-o si in care am incredere este dieta disociata.Aceasta conta in: Luni:carne(fiarta sau gratar,de pui sau vita) Marti:lactate Miercuri:fructe Joi:peste Vineri:legume(fierte sau crude,in cazul salatelor o singura lingura de ulei de masline) Sambata:oua(cel mult 3) Duminica:ai dreptul la orice din cele mancate in timpul saptamanii. Poti slabi in jur de 10kg pe luna. Dragele mele mult succes si nu uitati fie ca suntem grasute fie ca suntem slabe suntem frumoase.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu