duminică, 30 decembrie 2012 | By: Unknown

Constantin Iosef RUPE TACEREA, dupa despartirea de Teo Trandafir! Vezi ce-i RASPUNDE SOCRULUI, care il acuza ca este VÂNATOR DE ZESTRE!

La trei saptamani de la despartirea de Teo Trandafir, Constantin Iosef a rupt tacerea, determinat fiind si de acuzatiile socrului lui, doctorul Ion Uta, care il acuza ca ar fi fost doar un vanator de zestre.
Tuturor acuzatiilor lansate de tatal lui Teo, care sustine ca ginerele lui ar fi urmarit faima si banii fiicei, Constantin Iosef le raspunde raspicat: "Publicitatea facuta in jurul meu nu o doresc nimanui, trebuie sa fii nebun sa vrei asta".

De altfel, fostul rugbist marturiseste ca a refuzat numeroase interviuri sau pictoriale, iar in ceea ce priveste banii, i-a castigat singur: "Am fost stapan pe picioarele mele de la 21 de ani, cand am parasit Romania si asta nu se va schimba acum.
Tatal lui Teo a ARUNCAT BOMBA: "Domnul ginere al meu i-a cerut fiicei mele SA VÂNDA TOT" 

Am trait din rugby si am muncit, nu am avut cele mai onorabile munci sau salarii impresionante, dar am avut cat mi-a trebuit si, cel mai important lucru, nu am depins de nimeni".

Interesant este faptul ca fostul sot al lui Teo nu are de gand sa plece in Franta, dimpotriva, se va stabili in Romania, unde va incerca sa traiasca din sportul care l-a consacrat, asa cum a declarat pentru Observatorul Antenei 1. Constantin Iosef a primit o slujba la Federatia Romana de Rugby, care i-a incredintat nationala sub 17 ani.

Despre motivele separarii de Teo Trandafir, Constantin Iosef nu a dorit sa comenteze nimic, pastrand sub tacere cauza divortului dupa numai sase luni de casatorie.
Citeste si: Amicul lui Teo Trandafir IL DESFIINTEAZA pe Constantin Iosef: "Esti un smecher, un vanator de zestre de duzina, un ratat"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu