marți, 18 decembrie 2012 | By: Unknown

Cum sa slabesti in doar 20 de minute pe zi – exercitii abdomen


Kilogramele in plus raman lipite de tine ca timbrul de plic orice ai face? Colaceii par mai degraba sa se inmulteasca decat sa scada? Te simti lipsita de chef cand stii ca trebuie sa te duci la sala?
Astea sunt probleme prin care din ce in ce mai multe reprezentante ale sexului frumos trec. Este un fapt demonstrat, in special pe propria-mi piele, faptul ca daca in cura de slabire sau in incercarea de a slabi nu ai cat de cat parte de succes, mai devreme sau mai tarziu (in cazul meu, mai devreme) ai sa renunti si ai sa revii la stilul de viata dinainte de cura, ceea ce nu poate fi deloc benefic pentru corpul tau.
Asa ca m-am gandit sa iau problema in propriile-mi maini si sa incep sa lucrez cate o grupa de muschi in fiecare zi a saptamanii, in doar 20 de minute. Cum youtube-ul imi este in continuare sursa de informare, am gasit o serie de filmulete care exact asta fac. Astfel, in 20 de minute cu tot cu incalzire, reusesc sa lucrez anumite grupe de muschi.
Pe lista noastra astazi, abdomenul, zona cu colacei inestetici si nedoriti.
Primele 10 minute sunt ocupate de incalzire. Incalzirea muschilor este absolut necesara si nu trebuie sa incepem exercitiile fara a face incalzirea.
Si acum sa trecem la killer-ul de colacei: opt minute de exercitiu pentru abdomen. Filmuletul de mai jos trebuie facut o data la doua zile.
Spor si revin cu exercitii pentru ziua a doua.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu